Wist je dat ook gezonde honden bepaalde gevoeligheden kunnen hebben? Eén op de drie honden heeft last van overmatige ontlasting, winderigheid, een droge huid of een doffe vacht.
Als antwoord op deze speciale behoeften heeft Royal Canin een nieuw productassortiment ontwikkeld: Royal Canin Care Nutrition.
Is het je opgevallen dat je hond zich niet lekker voelt? Isoleert hij zich, trekt hij zich terug of is hij rusteloos? Dit kan gebeuren als gevolg van gebeurtenissen zoals autorijden of de komst van een baby. Aangepaste voeding kan jouw hond helpen beter om te gaan met veranderende omstandigheden.
Komt je hond steeds meer aan? Tegenwoordig hebben veel huisdieren overgewicht, wat de gewrichten en de gezondheid extra kan belasten. Breng jouw hond in vorm met een uitgebalanceerd, smakelijk en vullend dieet en stap over op Royal Canin Light Weight Care!
Voor de campagne "Canin Care Nutrition - tevredenheidsgarantie" door Royal Canin
Voor de campagne "Canin Care Nutrition - tevredenheidsgarantie" door Royal Canin
De actie "Canine Care Nutrition - tevredenheidsgarantie" loopt van 06-07-2020 tot 31-12-2021. Royal Canin behoudt zich het recht voor om de actie langer dan de genoemde datum te verlengen.
Organisator van de actie is bij deelnemers met de woonplaats in Nederland of België:
Royal Canin SAS, 650 Avenue de la Petite Camargue, 30470 Airmargues, Frankrijk
De actie "Canine Care Nutrition - tevredenheidsgarantie" loopt van 06-07-2020 tot 31-12-2021. Royal Canin behoudt zich het recht voor om de actie langer dan de genoemde datum te verlengen.
Organisator van de actie is bij deelnemers met de woonplaats in Nederland of België:
Royal Canin SAS, 650 Avenue de la Petite Camargue, 30470 Airmargues, Frankrijk
Het recht op deelname hebben alle consumenten die ten minste 18 jaar zijn en hun woonplaats hebben in Nederland en/of België. Royal Canin professional klanten, zoals fokkers en veterinairs met een eigen klantennummer evenals dierenartsen zijn uitgesloten van deelname. Ook medewerkers van ondernemingen van de Mars-groep evenals hun familieleden zijn uitgesloten van deelname. Als je vragen hebt over de status van jouw deelname, stuur dan een e-mail naar customercare@acardo.com met als onderwerp "Royal Canin Satisfaction Guarantee Canine Care Nutrition.
Het recht op deelname hebben alle consumenten die ten minste 18 jaar zijn en hun woonplaats hebben in Nederland en/of België. Royal Canin professional klanten, zoals fokkers en veterinairs met een eigen klantennummer evenals dierenartsen zijn uitgesloten van deelname. Ook medewerkers van ondernemingen van de Mars-groep evenals hun familieleden zijn uitgesloten van deelname. Als je vragen hebt over de status van jouw deelname, stuur dan een e-mail naar customercare@acardo.com met als onderwerp "Royal Canin Satisfaction Guarantee Canine Care Nutrition.
Koop tussen 06-07-2020 en 31-01-2021 een Canine Care Nutrition product vanaf 3 kg bij zooplus. Producten met een verpakkingsgrootte van minder dan 3 kg nemen niet deel aan de actie.
Indien je na ten minste 28 dagen testen niet 100% tevreden bent over het Canine Care Nutrition product, vul dan op de actiepagina https://www.zooplus.nl/info/about/royalcanin_canine_care het opgeslagen PDF-formulier in en geef de reden van uw ontevredenheid op.
Druk het PDF-formulier af en verzend dit samen met de zooplus rekening en de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van de productverpakking per post naar de postbus van Royal Canin. De uiterste inzenddatum is 31 december 2020 (poststempel).
De zooplus rekening moet voor of op 31 december 2020 zijn gedateerd. De rekening moet volledig leesbaar zijn en mag niet worden bewerkt of veranderd.
Het gekochte Canine Care Nutrition product moet op de rekening staan.
Stuur de naam, het adres, e-mailadres, bankrelatiegegevens samen met de zooplus rekening en de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van het Royal Canin product naar het volgende adres:
Postadres voor deelnemers met de woonplaats in de deelnemende landen:
ROYAL CANIN
Satisfaction Guarantee
44106 Dortmund
Germany
Het restitueren van de koopprijs alsmede de porto (max. € 0,80 voor deelnames uit Duitsland en max. € 1,10 voor deelnames uit Nederland en België) vindt plaats binnen vier weken na ontvangst van de zooplus rekening, de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van de productverpakking en het volledig ingevulde PDF-formulier, naar de door jouw opgegeven bankrelatie. Alleen de daadwerkelijk betaalde koopprijs wordt gerestitueerd. Kortingen worden niet gerestitueerd. Aangezien de uitbetaling in euro geschiedt, is er, afhankelijk van het doelland voor de overboeking een wisselkoers van toepassing. Daardoor kan er een verschil in het uitbetalingsbedrag ontstaan.
Maximaal één indiening is mogelijk per huishouden. Royal Canin controleert of de ingediende documentatie voldoet aan de deelnamevoorwaarden. Als dat niet het geval is, kan er geen restitutie plaatsvinden.
Toevoeging per 04.09.2020: De restitutie geldt voor het voedsel gedurende een periode van 28 dagen, afhankelijk van de grootte van de hond.
Iedere rekening mag slechts één keer voor deelname aan een Royal Canin actie worden ingezet. Meervoudig gebruik is niet toegelaten. Royal Canin controleert bij toekomstige acties of de rekening al is gebruikt.
Koop tussen 06-07-2020 en 31-01-2021 een Canine Care Nutrition product vanaf 3 kg bij zooplus. Producten met een verpakkingsgrootte van minder dan 3 kg nemen niet deel aan de actie.
Indien je na ten minste 28 dagen testen niet 100% tevreden bent over het Canine Care Nutrition product, vul dan op de actiepagina https://www.zooplus.nl/info/about/royalcanin_canine_care het opgeslagen PDF-formulier in en geef de reden van uw ontevredenheid op.
Druk het PDF-formulier af en verzend dit samen met de zooplus rekening en de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van de productverpakking per post naar de postbus van Royal Canin. De uiterste inzenddatum is 31 december 2020 (poststempel).
De zooplus rekening moet voor of op 31 december 2020 zijn gedateerd. De rekening moet volledig leesbaar zijn en mag niet worden bewerkt of veranderd.
Het gekochte Canine Care Nutrition product moet op de rekening staan.
Stuur de naam, het adres, e-mailadres, bankrelatiegegevens samen met de zooplus rekening en de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van het Royal Canin product naar het volgende adres:
Postadres voor deelnemers met de woonplaats in de deelnemende landen:
ROYAL CANIN
Satisfaction Guarantee
44106 Dortmund
Germany
Het restitueren van de koopprijs alsmede de porto (max. € 0,80 voor deelnames uit Duitsland en max. € 1,10 voor deelnames uit Nederland en België) vindt plaats binnen vier weken na ontvangst van de zooplus rekening, de uitgeknipte, originele barcode (EAN-code) van de productverpakking en het volledig ingevulde PDF-formulier, naar de door jouw opgegeven bankrelatie. Alleen de daadwerkelijk betaalde koopprijs wordt gerestitueerd. Kortingen worden niet gerestitueerd. Aangezien de uitbetaling in euro geschiedt, is er, afhankelijk van het doelland voor de overboeking een wisselkoers van toepassing. Daardoor kan er een verschil in het uitbetalingsbedrag ontstaan.
Maximaal één indiening is mogelijk per huishouden. Royal Canin controleert of de ingediende documentatie voldoet aan de deelnamevoorwaarden. Als dat niet het geval is, kan er geen restitutie plaatsvinden.
Toevoeging per 04.09.2020: De restitutie geldt voor het voedsel gedurende een periode van 28 dagen, afhankelijk van de grootte van de hond.
Iedere rekening mag slechts één keer voor deelname aan een Royal Canin actie worden ingezet. Meervoudig gebruik is niet toegelaten. Royal Canin controleert bij toekomstige acties of de rekening al is gebruikt.
Royal Canin evenals de samenwerkingspartner die de opdracht heeft gekregen voor de uitvoering en afwikkeling van de actie (voor alle deelnemers, onafhankelijk van de woonplaats: CH Couponing House GmbH, Otto-von-Guericke-Ring 3b, D-65205 Wiesbaden) gebruiken jouw gegevens uitsluitend voor het doel van het uitvoeren van de actie "Canine Care Nutrition - tevredenheidsgarantie". Er worden geen gegevens aan derden doorgegeven, tenzij Royal Canin hiertoe is verplicht vanwege verplichte wettelijke richtlijnen of richtlijnen van de autoriteiten.
Voor zover dat voor de afwikkeling van de actie noodzakelijk is (bijv. bij vragen vanwege een onvolledig ingevuld formulier) kan Royal Canin via e-mail of telefonische contact met u opnemen.
Voor het overige neemt Royal Canin alleen contact met je op en/of stuurt je overige informatie over Royal Canin en zijn producten, wanneer en voor zover je daarvoor afzonderlijk en uitdrukkelijk jou toestemming hebt verleend.
Over de verwerking van jouw persoonsgegevens informeren wij je als volgt in overeenstemming met de richtlijnen voor gegevensbescherming:
Ons huidige privacybeleid vind je hier: https://www.mars.com/privacy
Royal Canin evenals de samenwerkingspartner die de opdracht heeft gekregen voor de uitvoering en afwikkeling van de actie (voor alle deelnemers, onafhankelijk van de woonplaats: CH Couponing House GmbH, Otto-von-Guericke-Ring 3b, D-65205 Wiesbaden) gebruiken jouw gegevens uitsluitend voor het doel van het uitvoeren van de actie "Canine Care Nutrition - tevredenheidsgarantie". Er worden geen gegevens aan derden doorgegeven, tenzij Royal Canin hiertoe is verplicht vanwege verplichte wettelijke richtlijnen of richtlijnen van de autoriteiten.
Voor zover dat voor de afwikkeling van de actie noodzakelijk is (bijv. bij vragen vanwege een onvolledig ingevuld formulier) kan Royal Canin via e-mail of telefonische contact met u opnemen.
Voor het overige neemt Royal Canin alleen contact met je op en/of stuurt je overige informatie over Royal Canin en zijn producten, wanneer en voor zover je daarvoor afzonderlijk en uitdrukkelijk jou toestemming hebt verleend.
Over de verwerking van jouw persoonsgegevens informeren wij je als volgt in overeenstemming met de richtlijnen voor gegevensbescherming:
Ons huidige privacybeleid vind je hier: https://www.mars.com/privacy